Digital Edition Subscribers: Read Roadracing World Magazine Now >   |   3-Month Trial Subscription >
Roadracing World.com - An Online Service of Roadracing World Magazine
SHARE:
conditions were near perfect...awesome footage taken..my friend carlos lowsided his kawasaki zx10...he walked away with a dislocated shoulder bike wasnt so lucky
When: 11/17 at 8:00 AM for 6 hours
Conditions:
10 months ago  |  More about this session
 
Write a comment...
road was wet and cold...it rained the night before so we took it easy
When: 11/16 at 8:30 AM for 4 hours
Conditions:
10 months ago  |  More about this session
 
Write a comment...
When: 11/17 at 8:00 AM
With: Paul Hegedis Los Johnson
10 months ago 
 
Write a comment...
When: 11/16 at 8:30 AM
With: Los Johnson
10 months ago 
 
Chris Smith weather is shitty my dunlop wont heat up this weekend at 50 degrees time to bust out the yamaha r6
10 months ago
Chris Smith its gonna be cold
10 months ago
Write a comment...
conditions were awesome....one fatality ....honda cbr 600 high speed crash 3 miles south of the kawasaki hairpins
When: 11/09 at 9:00 AM for 6 hours
Conditions:
10 months ago  |  More about this session
 
Write a comment...
leave your backpack at home lol
When: 11/09 at 9:00 AM
With: Los Johnson
10 months ago 
 
Write a comment...
conditions were good no water but it was very cold ......my dunlop rear slick tire took awhile to heat up but once it did ;) and there were more squids out then usual early in the morning >>>so i met my party and did some backside runs in Lake elsinore then after the squids left and traffic died down we took more photos then we hit the backside again then went home FUN day i will admit
When: 11/03 at 8:00 AM for 12 hours
Conditions:
11 months ago  |  More about this session
 
Los Johnson fun ride. fast ride
11 months ago
Chris Smith fast after you got there lol before you it was too old men on yamahas that suck>>>>and about 5 squids....my buddy was there on his mv agusta and like i said his wife was taking good photos right before you showed up a CHP helicopter came and scared the fuckers off so we basically stole that session traffic was moderate though
11 months ago
Write a comment...
bring the tom sykes championship bike johnson gary mccoy >>> and if u get called into work.......dont answer throw on your knee pucks and lets smash out
When: 11/03 at 8:00 AM
With: Los Johnson
11 months ago 
 
Chris Smith text me in the morning around 8am if you dont think your gonna make it so i know to look out for you
11 months ago
Chris Smith god dam that shit was fun as fuck ran into my buddy with his MV agusta and his wife snapped some shots of us>>>you came at the perfect time cuz before you got there there was a bunch of slow squids
11 months ago
Los Johnson Need to be 100% next time I ride. I'm good for next Friday session
11 months ago
Chris Smith im down
11 months ago
Write a comment...
Address: Lake Elsinore, CA 92530

Real Time Spot Conditions

No real-time conditions posted in past 2 days. Log a recent session to update conditions at this spot.
82°
LO: 57°   HI: 97° Wind: Calm
Humidity: 58%

Upcoming Events

There are no upcoming events - Add Events